Verhuur

Onze locaties worden gedurende de hele zomervakantie verhuurd.  Klik op een van de onderstaande knoppen voor meer info over de locatie:

Een huurperiode loopt in principe van 14:00 uur op de dag van aankomst tot 12:00 uur op de dag van vertrek. Buiten de schoolvakanties (regio midden) om kan het clubhuis ook gehuurd worden, maar hiervoor gelden andere regels in verband met onze eigen opkomsten van de speltakken.

In de kalender hieronder kunt u zien of een van de accommodaties van Scouting Nunspeet in de door u gewenste periode nog vrij is. Heeft u verder vragen met betrekking tot de verhuur van een van de locaties of de voorzieningen, dan kunt altijd contact opnemen met een van onze verhuurcoördinatoren of via het formulier onderaan deze pagina. Aan onderstaande kalender kunnen geen rechten ontleend worden.

Verhuurcoördinatoren:

Brams Troephuis
&
Zwarte Veldje(kampeeraccommodatie)

Guithégro
&
Guithégro kampeerterrein

Silvan Kerklaan Anna Engel

Verhuurkalender:

Klik hier om een verhuuraanvraag te doen.